مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-05سياسي

حق نداریم علامت و نشـــانی از ضعف در رفتار خود بروز دهیم


ــانی از ضعف و وادادگی را در بیان و رفتار خود بروز دهد که موجب جسارت دشمن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به لحاظ مبانی نظری، ایدئولوژیک و در مقایسه با سایر انقلاب ها برخوردار از گفتمانی خاص به نام اسلامگرایی است.

وی افزود: وقوع انقلاب اسلامی ایران در اواخر قرن بیستم، هم به لحاظ ماهوی و گفتمانی و هم به لحاظ شکلی، تمام نظریه های انقلاب را بر هم زد.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه به اعتقاد بسیاری از نخبگان سیاسی جهان، انقلاب اسلامی روحی در یک جهانِ بی روح و طرحی نو در میان گفتمان های موجود جهان بود، خاطرنشان کرد: نهضت ما یک انقلاب اسلامی و هدفمند و مردمی بود نه فقط مبتنی بر شور و هیجانات ابتدای پیروزی انقلاب.

  حسینی نظام جمهوری اسلامی را بر پایه مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: در حکومت اسلامی علوی، مبنای مشروعیت اسلام و قانون خدا است اما با خواست مردم محقق می شود و تداوم می یابد مردم در آن تماشاگر منفعل نیستند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا را فراموش نمی کنیم، گفت: ما حقیقتا خواهان نابودی رژیم استکباری و ستمگر آمریکا هستیم ملت آمریکا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق نداریم علامت و نشـــانی از ضعف در رفتار خود بروز دهیم

حق نداریم علامت و نشـــانی از ضعف در رفتار خود بروز دهیم