مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-05سياسي

شجاعی: انتخاب فرد اصلح در انتخابات 1400 می تواند معیاری برای مقبولیت نظام باشد


انتخاب فرد اصلح برای اداره کشور می تواند معیاری برای مقبولیت نظام باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، دومین کنگره مجمع زنان اصلاح طلب امروز (جمعه 17 بهمن ماه) به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد.

زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 1400 اظهار داشت: از منظر مجمع زنان اصلاح طلب قدرت ابزاری برای خدمت به آحاد جامعه و تحقق جامعه ای مبتنی بر قسط است تا در آن زن و مرد بتوانند استعداد و ظرفیت های خود را به فعلیت برسانند و با استیفای حقوق خود توفیقی برای ابدی کردن سرمایه ها و امکانات موقت خویش به دست آورند.

وی افزود: قدرت باید پاک و به سامان باشد و اصلاح گری و نقد مشوقانه مستمر در آن به سهولت صورت گیرد و هیچ شخصی در هیچ منصب و مقامی بی نیاز از این نقد منصفانه نیست.

شجاعی همچنین بر این باور است که اصلاح طلبی مشی مبتنی بر گفتگو، صلح، تعامل و توسعه است که تحقق اهداف آن آنی و مقطعی نیست و به تدریج محقق می شود.

به گفته وی اصلاحات گفتمانی است متکی به خواسته های تاریخی و جنبش های اجتماعی و تلاش های سیاسی که نقطه آغاز و تکریم آن جامعه مدنی است و تبلور آن در دوره اصلاحات شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی: انتخاب فرد اصلح در انتخابات 1400 می تواند معیاری برای مقبولیت نظام باشد

شجاعی: انتخاب فرد اصلح در انتخابات 1400 می تواند معیاری برای مقبولیت نظام باشد