مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-05سياسي

انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن بساط استکبار جهانی را در هم پیچید


انقلاب اسلامی به راستی که معجزه قرن بود و در عین ناباوری جهانیان، طومار 2500 ساله شاهنشاهی را در هم یپچید.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند گفت: انقلاب اسلامی به راستی که معجزه قرن بود و در عین ناباوری جهانیان، طومار 2500 ساله شاهنشاهی را در هم یپچید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز جمعه 17 بهمن در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار کرد: تاریخ شاهنشاهی ایران سراسر ستمگری، زور، نیرنگ و آدم کشی بود که در 200 سال اخیر با زر و زور هرچه توانستند بر سر ملت ایران درآورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سرنگونی نظام شاهنشاهی به اذعان کارشناسان و نظریه پردازان جهانی بزرگترین معجزه قرن بود که نه تنها این نظام را ساقط کرد؛ بلکه توانست بساط استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیند.

عبادی با تأکید بر از جان گذشتگی های شهدا برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز در قبال حفظ انقلاب و آرمان های آن همه ما مسئولیم و وظیفه داریم در هر لباس، پست و مقام و مسئولیتی که هستیم از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، سازش با بیگانه را خیانت دانست و تصریح کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، هرگاه در مسیر اهداف انقلاب گام برداشتیم و همه بایکدیگر متحد بودیم آمریکا نتوانست کاری از پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن بساط استکبار جهانی را در هم پیچید

انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن بساط استکبار جهانی را در هم پیچید