مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-05سياسي

اجازه ندهیم بازی های حزبی و سیاسی به وحدت جامعه لطمه وارد کند


نباید به بهانه های مختلف از جمله بازی های حزبی و سیاسی از وحدت در زیر سایه ولایت فاصله بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهار کرد: امام کاظم (ع) در حدیثی به تمجید از افرادی پرداخته که دور حق جمع شده و بر روی آن همچون آهن مقاومت می کنند.

وی افزود: بزرگانی همچون خانم دباغ و بسیاری از مبارزان انقلابی در انقلاب اسلامی به مثابه همین افراد هستند که نه تنها فشارها و شکنجه ها آنان را از حق دور نکرد بلکه باعث ذلت و شکست دشمنان را نیز فراهم کرد.

وی افزود: این افراد به مانند آن چه در حدیث امام کاظم (ع) آمده از فشارها و طوفان های سهمگین روزگار گریزان نشده و پای حرف حق و انقلاب خود ایستادند و نتیجه شیرین آن را در 22 بهمن با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی مشاهده کردند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: در کنار نقش بسیار مهم رهبری امام (ره) و حضور مردم در عرصه مبارزه، باید نقش امدادهای غیبی را در پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار داد و نمونه بارز آن را نیز می توان در صحرای طبس و به ذلت کشیده شدن دشمنان این ملت و انقلاب مشاهده کرد.

وی عنوان کرد: یکی از اصلی ترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت در سایه رهبری و ولایت فقیه است و نباید به بهانه های مختلف از جمله بازی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم بازی های حزبی و سیاسی به وحدت جامعه لطمه وارد کند

اجازه ندهیم بازی های حزبی و سیاسی به وحدت جامعه لطمه وارد کند