مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-05سياسي

آسیب های فرهنگی و اجتماعی نتیجه گسترش ویلاسازی و مهاجرت ها است


افزایش مهاجرت ها به گیلان و گسترش خرید زمین و ویلاسازی در مناطق روستایی زمینه بروز آسیب های فرهنگی و اجتماعی را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم تالش با بیان حدیثی از حضرت فاطمه زهرا (س) به تأثیر اخلاص بر پیشبرد زندگی انسان اشاره کرد و خدمت خالصانه به مردم را جز برترین عبادات بیان کرد.

وی افزود: خداوند خود شاهد اعمال و رفتار ماست و در مقابل نیت ها و اعمال خالصانه ما بهترین مصلحت ها را برای ما قرار می دهد.

امام جمعه اسالم با اشاره به بیانات و رمضان کرونایی نشان داد که قشر مذهبی جامعه توانسته است خود را با شرایط کرونایی دنیا تطبیق دهد و با ابتکار زیبا به سمت تکامل و تعالی حرکت کند.

وی به توصیه رهبری در زمینه داشتن اهتمام ویژه به رعایت و ترویج ادب در کلام مداحان و شاعران، تصریح کرد: رعایت ادب در جامعه یک ضرورت و نیاز است.

چیزی که در کلام الهی نیز بارها مورد تذکر و توجه قرار گرفته است و امروز جامعه ما بیش از پیش به آن نیاز دارد.

امام جمعه اسالم برگزاری راهپیمایی خودرویی و هر گونه اقدام مبتکرانه برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن پیروزی انقلاب اسلامی را شایسته دانست و گفت: در این شرایط خاص کرونایی باید نشان دهیم که پای انقلاب و نظام خود ایستاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های فرهنگی و اجتماعی نتیجه گسترش ویلاسازی و مهاجرت ها است

آسیب های فرهنگی و اجتماعی نتیجه گسترش ویلاسازی و مهاجرت ها است