مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-05سياسي

سردار نجات: آمریکایی ها در حمله موشکی ایران به عین الاسد فقط پنهان کاری کردند


سردار نجات جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به ترور حاج قاسم بیان کرد: پس از این اتفاق موشک های بلندپرواز ایرانی پایگاه نظامی عین الاسد را هدف قرار دادند و آمریکایی ها فقط با پنهان کاری لب به سخن گشودند و همه به ترس آمریکا از ایران پی بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه آمریکایی ها در بیان جزییات حمله موشکی ایران به عین الاسد فقط پنهان کاری کردند، گفت: روس ها پس از حمله گفتند شما معادلات جهان را عوض کردید.

سردار حسین نجات در همایش تجمع گردان های امنیتی سپاه پاکدشت با اشاره به جنایات دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: انگلیسی ها رضاخان را بر سر کار نشاندند و وقتی احساس خطر کردند وی را برداشته و پسرش را بر سر حکومت نهادند که این نتیجه اعتماد به دشمنان اسلام است.

وی افزود: با عنایت پروردگار و اعتماد ملت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رژیمی که مورد اطمینان کامل آمریکا بود از دست جیره خواران جهان خارج و تبدیل به حکومت اسلامی شده و در نهایت به مستضعفان تقدیم شد.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه حکومت علوی بعد از حکومت امام علی( ع ) برحسب اعتماد مردم ایران به امام راحل ایجاد شد، تصریح کرد: این انقلاب ویژگی های بسیاری از جمله استقلال را در جهان از خود به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نجات: آمریکایی ها در حمله موشکی ایران به عین الاسد فقط پنهان کاری کردند

سردار نجات: آمریکایی ها در حمله موشکی ایران به عین الاسد فقط پنهان کاری کردند