مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-05ورزشي

خانه کبدی کرمانشاه افتتاح شد


خانه کبدی کرمانشاه با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و جمعی از مسئولین ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

- مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، امروز(17 بهمن) در این مراسم با اشاره به رشد روزافزون تعداد علاقمندان به رشته کبدی در دنیا، اظهار کرد: ریشه این ورزش کشور هند است، کشوری که در آن حدود 17 هزار باشگاه کبدی وجود دارد و همواره قهرمان جهان در این رشته بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود قدرت بالای این کشور در رشته کبدی، در رقابت های المپیک آسیایی 2018 جاکارتا، کبدی کاران ما در هر دو بخش بانوان و آقایان توانستند این کشور را شکست دهند که کاری بسیار بزرگ بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان ایران با این کار بزرگ فقط قهرمان آسیا نشدند، بلکه به نوعی قهرمان دنیا در این رشته شدند.

وی با ارزنده خواندن راه اندازی خانه کبدی کرمانشاه، اعلام کرد: باتوجه به رشد روزافزون تعداد علاقمندان به این رشته باید زیرساخت ها را برای آنها فراهم کنیم.

مختار صیدی رییس هیات کبدی استان کرمانشاه هم در حاشیه افتتاح خانه کبدی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پیگیری های چندساله هیات کبدی استان برای داشتن یک سالن تخصصی، اظهار کرد: از حدود پنج سال پیش باتوجه به پتانسیل های خوبی که در رشته کبدی داشتیم، پیگیری هایی را برای داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کبدی کرمانشاه افتتاح شد

خانه کبدی کرمانشاه افتتاح شد