مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-05سياسي

انقلاب اسلامی ایران الگوی همه نهضت های آزادی بخش جهان است


امام جمعه ارومیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است، انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت های آزادی بخش جهان دانسته و بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه، با گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر لزوم آشنایی با سیره عملی ان حضرت  تاکید کرد و اظهار داشت: خانواده ها باید از مرام سیاسی و منش و رفتار اجتماعی ایشان درس بگیرند و همه باید تلاش کنیم تا در تمام عمر خود فاطمی زندگی کنیم.

وی دشمن شناسی به موقع حضرت زهرا (س) را یکی از ویژگی های بارز آن حضرت برشمرد و عنوان کرد: ایشان به خوبی درک کرد که چه کسی اسلام را هدف قرار داده و چه کسی مدافع اسلام است.

امام جمعه ارومیه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: معظم له فرمودند، حضرت زهرا (س) و حضرت علی(ع) و فرزندان گرامی آنان نمونه عالی یک خانواده اسلامی است که الگوبرداری از همراهی و همدلی آنان می تواند جامعه اسلامی را به اوج برساند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: کسانی که حجاب اسلامی را مانع پیشرفت و رشد زنان در جامعه می دانند باید گفت که این یک دروغ واضح است و مساله حجاب، بانوان را از خودنمایی های بی بند و بار نجات و سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران الگوی همه نهضت های آزادی بخش جهان است

انقلاب اسلامی ایران الگوی همه نهضت های آزادی بخش جهان است