مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-05سياسي

ملت ایران در چهار دهه گذشته هیچ گاه از آرمانهای انقلاب کوتاه نیامدند


مردم ایران هیچ گاه در برابر تحریم های غربی کوتاه نیامدند و از ارزش های انقلاب عقب نشینی نکردند و مسئولین هم باید به دور از حاشیه ها نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه قم که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مصلای قدس قم برگزار شد با اشاره به جایگاه ویژه انقلاب اسلامی در سطح جهانی گفت: انقلاب اسلامی خارج از معادلات سیاستمداران و تحلیلگران و در شرایطی بود که همه تصور می کردند دوره دینداری به پایان رسیده است.

امام جمعه قم با اشاره به سیطره اندیشه غربی بر دنیا گفت: هیچکس تصور نمی کرد که دین بتواند در عرصه اداره کشور و سیاست هم به عنوان یک منبع باشد اما انقلاب اسلامی ایران همه معادلات را برهم ریخت و اسلام را در دنیا احیا کرد.

وی افزود: با وجود اینکه کشور در قبل از انقلاب از همه نظر در اختیار غربی ها بود اما مردم همدل و یک صدا و با اطاعت از امام یک نهضت دینی را به قدرت رساندند.

آیت الله اعرافی با اشاره به سختی هایی که ملت ایران برای حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی تحمل کرده اند گفت: مردم ایران هیچگاه در این سال ها در برابر تحریم های غربی کوتاه نیامد و عقب نشینی نکردند مسئولین هم باید به دور از حاشیه ها نسبت به رفع مشکلات اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در چهار دهه گذشته هیچ گاه از آرمانهای انقلاب کوتاه نیامدند

ملت ایران در چهار دهه گذشته هیچ گاه از آرمانهای انقلاب کوتاه نیامدند