مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-05سياسي

19 روستا به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل می شوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اطمینان می دهم روستاهای رباط ملکی، آرجان و شیدآباد و 19 روستای باقی مانده را در شش ماهه نخست سال آینده به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل کنیم.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اطمینان می دهم روستاهای رباط ملکی، آرجان و شیدآباد و 19 روستای باقی مانده را در شش ماهه نخست سال آینده به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل کنیم.

  هاشم امینی، امروز (جمعه_17 بهمن) در آغاز طرح آبرسانی از تصفیه خانه و اصلاح شبکه آبی برخی از روستاهای گلپایگان، اظهار کرد: در حوزه شهرستان گلپایگان اتفاقات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید رخ داد.

در سال 90 کلنگ زنی تصفیه خانه آب گلپایگان را انجام دادیم و سال 95 این تصفیه خانه از محل سد کوچری به بهره برداری رسید که یک تحول بزرگ در حوزه آب و فاضلاب شهرستان بود.

وی ادامه داد: یکپارچه سازی آبفا و آبفار سبب شد جریان خدمت در روستاها شدت بگیرد.

با توجه به طرح 100-300 قرار است 300 کیلومتر لوله گذاری را در طول 100 روز با هدف توسعه و اصلاح آبرسانی انجام دهیم که در روستاهای این شهرستان هم در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در تیر ماه سال جاری سه روستا در گلپایگان به تصفیه خانه آب شرب متصل شدند و امروز نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 روستا به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل می شوند

19 روستا به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل می شوند