مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-05ورزشي

61 هزار مکان ورزشی در کشور داریم/ رشد 7 برابری خانه های ورزش روستایی


طی چهارسال گذشته تعداد اماکن ورزشی کشور از 40 هزار به 61 هزار مکان ورزشی افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه وزیر ورزش وجوانان گفت: طی چهارسال گذشته تعداد اماکن ورزشی کشور از 40 هزار به 61 هزار مکان ورزشی افزایش پیدا کرده است.

مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح ویدئوکنفرانسی استادیوم ورزشی روستای نوریاب شهرستان پاوه که امروز(17 بهمن) باحضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی برگزارشد، از افتتاح بیش از 90 زمین چمن مصنوعی فوتبال در کشور طی دهه فجر امسال خبرداد و اظهارکرد: سال 1395 تعداد کل زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال موجود در کشور 311 زمین بود که امروز به حدود دو هزار زمین رسیده است.

وی تصریح کرد: بنا داریم تا پایان عمر این دولت با تکمیل پروژه های نیمه کاره تعداد زمین های چمن مینی فوتبال را در کشور به 2500 زمین برسانیم که یک رکورد بزرگ محسوب می شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدواریم با بهره برداری از این تعداد زمین، آثار و عوارض این کار بزرگ ملی را در ظهور و بروز استعدادها و خلاقیت جوانان مناطق روستایی و دور افتاده کشور، با حضورشان در سطح باشگاه های بزرگ فوتبال ببینیم.

وی در ادامه عدالت در توزیع امکانات و تجهیزات در مناطق روستایی را یکی از سیاست ها و اولویت های دولت دانست و گفت: سال 1395 تعداد کل خانه های ورزش روستایی در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 هزار مکان ورزشی در کشور داریم/ رشد 7 برابری خانه های ورزش روستایی

61 هزار مکان ورزشی در کشور داریم/ رشد 7 برابری خانه های ورزش روستایی