مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 14:402021-02-05حوادث

کلنگ زنی مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جرایم مواد مخدر در آذربایجان غربی


مدیر کل زندان های آذربایجان غربی گفت: با عنایت به رویکرد اصلاحی و تربیتی زندانیان، خصوصا زندانیان جرایم مواد مخدر، با تلاش بسیار، مقدمات ایجاد مراکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان جرایم مواد مخدر در شهرستان ارومیه فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حمزه بروجنی در حاشیه آیین کلنگ زنی فاز اول مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی زندانیان جرایم مواد مخدر، اظهار داشت: با عنایت به رویکرد اصلاحی و تربیتی زندانیان، خصوصا زندانیان جرایم مواد مخدر، با تلاش بسیار، مقدمات ایجاد مراکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان جرایم مواد مخدر در شهرستان ارومیه فراهم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمینی به مساحت 24 هکتار در جوار مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه موجود بود، مقرر شد در فاز اول 900 متر از این زمین با ایجاد سوله به امر حرفه آموزی و اشتغال زندانیان اختصاص یابد، که علاوه بر محل فعالیت زندانیان، محل اسکان و خواب آن ها باشد.

مدیر کل زندان های آذربایجان غربی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته برای ایجاد این مرکز تصریح کرد: پیش بینی می شود اعتبار مورد نیاز برای اتمام این مجتمع رقم 350 میلیارد ریال باشد که انشاالله با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مجموعه استانداری و همچنین شواری مبارزه با مواد مخدر به زودی مراحل ساخت آن آغاز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جرایم مواد مخدر در آذربایجان غربی

کلنگ زنی مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جرایم مواد مخدر در آذربایجان غربی