مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-05حوادث

کلنگ زنی مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جرایم موادمخدر در آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حمزه بروجنی در حاشیه آیین کلنگ زنی فاز اول مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی زندانیان جرایم مواد مخدر، اظهار داشت: با عنایت به رویکرد اصلاحی و تربیتی زندانیان، خصوصا زندانیان جرایم مواد مخدر، با تلاش بسیار، مقدمات ایجاد مراکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان جرایم مواد مخدر در شهرستان ارومیه فراهم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمینی به مساحت 24 هکتار در جوار مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه موجود بود، مقرر شد در فاز اول 900 متر از این زمین با ایجاد سوله به امر حرفه آموزی و اشتغال زندانیان اختصاص یابد، که علاوه بر محل فعالیت زندانیان، محل اسکان و خواب آن ها باشد.

مدیر کل زندان های آذربایجان غربی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته برای ایجاد این مرکز تصریح کرد: پیش بینی می شود اعتبار مورد نیاز برای اتمام این مجتمع رقم 350 میلیارد ریال باشد که ان شاالله با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مجموعه استانداری و همچنین شورای مبارزه با مواد مخدر به زودی مراحل ساخت آن آغاز می شود.

وی بیان کرد: امیدواریم در این مجتمع که فاصله اندکی با شهرک صنعتی ارومیه دارد زمینه فعالیت حدود 1000 نفر از زندانیان جرایم مواد مخدر مهیا شود که گام بسیار مهمی در اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی و بازگشت سعادتمندانه  به جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جرایم موادمخدر در آذربایجان غربی

کلنگ زنی مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جرایم موادمخدر در آذربایجان غربی