مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-05ورزشي

افتتاح استادیوم 2500 نفری چمن مصنوعی فوتبال پاوه


استادیوم 2500 نفری چمن مصنوعی فوتبال روستای نوریاب پاوه توسط وزیر ورزش و جوانان بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

- مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در مراسم افتتاح این پروژه که عصر امروز(17 بهمن) با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، مردم پاوه را مردمانی مقاوم و ولایتمدار خواند و اظهارکرد: این مردم در ایام دفاع مقدس جانفشانی زیادی را از خود نشان دادند و اکنون نیز باید امکانات زیرساختی لازم را برای آنها فراهم کنیم.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه هم زیربنای پروژه استادیوم 2500 نفری نوریاب پاوه را 5460 متر مربع اعلام کرد و گفت: برای احداث این پروژه چهار میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی روستای نوریاب پاوه تا پیش از احداث یک زمین خاکی بلااستفاده بود که با توجه به موقعیت خوبی که داشت و بنا به نیاز جوانان پاوه ای بازسازی آن را از یکی دو سال پیش شروع کردیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان خاطرنشان کرد: استادیوم 2500 نفری چمن مصنوعی فوتبال پاوه مشتمل بر بخش هایی همچون زمین، سکوی تماشاگران، پیست دوومیدانی، رختکن، پارکینگ و.

است.

پرویز ایده پور فرماندار پاوه هم در یک ارتباط ویدئوکنفرانسی گزارشی از وضعیت زیرساخت های ورزشی این شهرستان ارائه کرد و گفت: بعد از زلزله سال 1396 هرچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح استادیوم 2500 نفری چمن مصنوعی فوتبال پاوه

افتتاح استادیوم 2500 نفری چمن مصنوعی فوتبال پاوه