مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 15:152021-02-05ورزشي

سرمربی مس: کوثر با این روش نتیجه نمی گیرد


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص اعتراضات تیم کوثر مبنی بر حضورش در کنار زمین گفت: آنها می گویند من مدیر فنی تیم هستم و نباید کنار تیم باشم، - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص اعتراضات تیم کوثر مبنی بر حضورش در کنار زمین گفت: آنها می گویند من مدیر فنی تیم هستم و نباید کنار تیم باشم، البته تنها تیمی که به من به خاطر این مساله گیر داده است تیم کوثر است، اما آنها باید برای نتیجه گرفتن این روند را تغییر دهند.

علی افضل امروز (جمعه- 17 بهمن ماه) پس از پیروزی 5 بر3 تیمش مقابل بازارهای روز کوثر اصفهان اظهار کرد: بازی روال خوبی را داشت و بازیکنان ما روند خوبی را پیش گرفته بودند و توانستیم 3 گل از تیم خوب کوثر جلوتر باشیم.

وی افزود: نیمه دوم هم خوب شروع کردیم، نمی خواهم البته در مورد آن صحبت کنم و کارشناسان نظر خواهند داد؛ اما فکر می کنم شرایط داوری تمرکز تیم و کادر ما را بر هم ریخت و موجب شد تیم مقابل از تک موقعیت های خود استفاده کند و کمی امیدوار باشد، اما ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم که توانستیم آن را بگیریم و امیدوار به روزهای آینده باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم مس سونگون در خصوص حواشی نیمه اول گفت: متاسفانه ما در تبریز هم که بازی داشتیم یک نفر روی نیمکت کوثر است که من فکر می کنم اعتراض و فریادهای زیادی دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی مس: کوثر با این روش نتیجه نمی گیرد

سرمربی مس: کوثر با این روش نتیجه نمی گیرد