مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-05سياسي

لزوم وحدت جبهه انقلابی برای نجات انقلاب


نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تفرقه آفت است، گفت: مردم باید به هوش باشند جبهه انقلاب اسلامی برای نجات انقلاب باید به وحدت برسد چرا که در غیر این صورت شکست خورده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جلال رشیدی کوچی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز در شیراز اظهار داشت: در 22 بهمن 1357 بعد از 15 سال مبارزه و خون دل خوردن امام خمینی (ره) انقلابی را با کمک مردم برای مردم به ارمغان آوردند که بهترین مولفه آن اعطای آزادی و استقلال به مردم ایران بود.

وی افزود: اما از همان ابتدای امر تمام جهان خواران غرب و شرق که منافعشان در کشور ایران دیگر تامین نمی شد علیه این انقلاب مردمی تمام قد ایستادند و هر آنچه در توان شان بود برای زمین زدن این انقلاب به کار بردند از کودتا و جنگ و تحریم گرفته تا ترور و نفوذ و پرورش نیروهای خائن.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد گفت: اما بعد از 43 سال آن چیزی که نصیب دشمنان ما شد تحقیر و حقارت بود و آن چیزی که نصیب ملت ایران شد غرور و افتخار، دوست دارم به برخی از آنها اشاره کنم؛ چراکه می بینیم امروز در فضای مجازی جای جلاد و شهید شاید به گونه ای در حال عوض شدن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم وحدت جبهه انقلابی برای نجات انقلاب

لزوم وحدت جبهه انقلابی برای نجات انقلاب