مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-05اقتصادي

تخصیص 70 میلیون تومان اعتبار به روستای رشید آباد


استانداری 70 میلیون تومان اعتبار به دهیاری روستای رشید آباد اختصاص می دهد، تا الگوی موفقی برای دیگر روستاها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور محمد صادق معتمدیان در ادامه سفرهای استانی به شهرستان فیروزه سفر کرد.

  استاندار خراسان رضوی با حضور در روستای رشید آباد از طرح اقتصاد مقاومتی آن روستا بازدید کرد و در جمع اهالی روستای رشیدآباد اظهار کرد: یکی از اهداف جمهوری اسلامی توجه به مناطق روستایی و عشایری است و با توجه با این که یکی از سیاست های ما حضور و نگاهداشت روستاییان در روستا است، اما متاسفانه در خیلی از مناطق شاهد مهاجرت از روستا هستیم.

وی افزود: در کنار خدمات عمرانی باید در حوزه معیشت و اشتغال هم خدماتی ارائه می شد که البته ما در بخش زیر ساخت ها، اعتبارات و تسهیلات حمایت می کنیم.

معتمدیان تاکید کرد: 70 میلیون تومان استانداری خراسان رضوی به دهیاری رشید آباد کمک می کند و حداکثر تا پایان سال جاری مشکلات باید مرتفع شود.

استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان فیروزه، خانه فرهنگ و ورزش روستای رشید آباد و فاز دوم شرکت توسعه صنایع روشنایی رویان نور ایرانیان را در ناحیه صنعتی کمال واقع در پنج کیلومتری شهرستان فیروزه را افتتاح کرد که شرکت روشنایی رویان نور ایرانیان زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای 100 زن و مرد را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 70 میلیون تومان اعتبار به روستای رشید آباد

تخصیص 70 میلیون تومان اعتبار به روستای رشید آباد