مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 16:002021-02-05اجتماعي

اجرای پویش بانوی مهربانی در خوزستان


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از جمع آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان مناطق کمتر برخوردار در قالب اجرای پویش بانوی مهربانی در خوزستان خبر داد.

- زینب پارسا فخر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پویش بانوی مهربانی کتاب و اسباب بازی برای کودکان بی بضاعت جمع آوری می شود.

وی افزود: این طرح همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) آغاز شد و تا 15 اسفند ادامه دارد؛ بعد از اتمام طرح نیز کتب و اسباب بازی های جمع آوری شده قبل از سال نو بین کودکان نیازمند توزیع می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با تأکید بر نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی، تصریح کرد: اجرای پویش از سوی این اداره کل و همچنین با استفاده از ظرفیت یکی از سازمان های مردم نهاد انجام می شود.

پارسا فخر با اشاره به اینکه مناطق کمتر برخوردار در اولویت اجرای برنامه و طرح های اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان قرار دارد، یادآور شد: به طور قطع مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته نیازمند حمایت و نگاه ویژه ای هستند که تلاش می کنیم تا با حمایت خیران، سازمان های مردم نهاد و همچنین از طریق هماهنگی و هم افزایی بین همه دستگاه های متولی امور بانوان و خانواده بتوان خدمات مطلوب تری را در مناطق کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش بانوی مهربانی در خوزستان

اجرای پویش بانوی مهربانی در خوزستان