مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-05سياسي

تشریح آخرین وضعیت تبدیل پارسیلون به منطقه ویژه اقتصادی


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از تلاش ها برای اتمام تبدیل پارسیلون به منطقه گردشگری و رایزنی با صاحبان رای در مجلس و مجمع جهت نظر مساعد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مهرداد ویسکرمی امشب در جمع خبرنگاران در تشریح سیر تبدیل منطقه پارسیلون به منطقه ویژه اقتصادی، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی به دو صورت در مجلس دهم مطرح و تصویب شده است.

وی خاطرنشان کرد: نخست اینکه نماینده ها با توافق غیرکارشناسی 100 مورد را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی معرفی و تصویب کرده و به شورای نگهبان ارسال کرده اند، مشکل اینجا است که در چنین طرح هایی، هر فردی منطقه ای داشته را اضافه و در این صورت راضی به امضاء می شوند که این گونه اقدامات غیرکارشناسی بوده و به نتیجه نیز نمی رسد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی موارد حتی زمین خالی به عنوان منطقه ویژه اقتصادی معرفی شده و به شورای نگهبان رفته، افزود: در شورای نگهبان طرح رد شده، اما با اصرار مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و مجمع نطر مساعدی برای تصویب طرح نداشته است.

ویسکرمی بیان داشت: دولت هشت منطقه را به عنوان مناطق ویژه اقتصادی معرفی کرده که یکی از موارد بیان شده در لایحه دولت، پارسیلون خرم آباد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت تبدیل پارسیلون به منطقه ویژه اقتصادی

تشریح آخرین وضعیت تبدیل پارسیلون به منطقه ویژه اقتصادی