مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 17:152021-02-05اقتصادي

اجرای بیش از 450 هزار متر مربع آسفالت معابر رفسنجان در 9 ماهه سال جاری


شهردار رفسنجان از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از 450 هزار متر مربع معابر سطح شهر در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد مختاری اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری به همت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی و سازمان عمران شهرداری بیش از 500 هزار مترمربع خیابان ها و کوچه های سطح شهر زیرسازی، آسفالت و لکه گیری شده است.

شهردار رفسنجان هدف از آسفالت ریزی معابر شهری را تسهیل در عبور و مرور و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایت مندی شهروندان عنوان کرد.

مختاری با اشاره به اجرای آسفالت در نقاط مختلف سطح شهر بیان کرد: در 9 ماه اول سال جاری بیش از 170 هزار متر مکعب خاکبرداری، 120 هزار متر مربع تسطیح و شن ریزی و 54 هزار مترمربع لکه گیری انجام شده و همچنین تعداد 169 کوچه و خیابان به متراژ بیش از 450 هزار متر مربع با حداقل قیمت و با همیاری مردم و مابقی با استفاده از آورده شهرداری زیرسازی و آسفالت شده است و این عملیات ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اجرای چندین پروژه بزرگ شهری که طی ماه های آتی به بهره برداری خواهد رسید، بحث ساماندهی و بهسازی معابر از جمله اولویت های کاری شهرداری است که معاونت های شهرسازی و امور زیربنایی، خدمات شهری و سازمان عمران و حوزه اجرایی مناطق تلاش دارند در حیطه وظایف خود در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 450 هزار متر مربع آسفالت معابر رفسنجان در 9 ماهه سال جاری

اجرای بیش از 450 هزار متر مربع آسفالت معابر رفسنجان در 9 ماهه سال جاری