مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 17:502021-02-05حوادث

جانباختن و مصدوم شدن دو جوان در پی تصادف شدید خودرو در بزرگراه بابایی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک و مصدوم شدن یک تن در پی وقوع تصادف در بزرگراه بابایی خبر داد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک و مصدوم شدن یک تن در پی وقوع تصادف در بزرگراه بابایی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت 19:23 دقیقه امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه پژو 206 با دو نفر سرنشین به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی به شدت با یک خاور که نخاله حمل می کرده برخورد کرده بود.

خودرو خاور در اثر این حادثه از مسیر خارج شده و پس از برخورد با گاردریل های کناری این بزرگراه و تخریب بخشی از آن ها وارد شانه خاکی سمت راست شده و کاملا واژگون شده بود.

ملکی اظهار کرد: راننده خاور آسیب چندانی ندیده بود و خود از خودرو خارج شده بود اما خسارت زیادی به خودرو 206 وارد شده بود و دو نفر سرنشین آن که خانمی حدودا 20 ساله و آقای حدودا 24 ساله بودند در خودرو گرفتار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباختن و مصدوم شدن دو جوان در پی تصادف شدید خودرو در بزرگراه بابایی

جانباختن و مصدوم شدن دو جوان در پی تصادف شدید خودرو در بزرگراه بابایی