مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 18:452021-02-05ورزشي

خرید مازاد مردم به دلیل کمبود کالاهای اساسی در گلستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه، مردم به دلیل مشکل کمبود کالاهای اساسی بیش از نیاز واقعی شان خرید می کنند، گفت: تا پایان ایام دهه فجر وزیر اقتصاد و وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه ها به گلستان سفر خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گالیکش، میر محمد غراوی عصر امروز در مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شهرستان گالیکش اظهار کرد: ناحیه صنعتی شهرستان گالیکش در شأن و جایگاه این شهرستان نبوده و استانداری در توازن بخشی نواحی و شهرک های صنعتی شهرستان های استان  برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه هیچ تبعیضی قائل نیست.

وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در حوزه ملی و در کنار آن از ظرفیت استانی برای رفع مشکلات نواحی و شهرک های صنعتی شهرستان های استان تلاش خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همه ظرفیت ها مانند زمین، تسهیلات و امکانات برای سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی فراهم است.

وی بیان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری در گلستان و فعال شده تا موانع موجود در مسیر استعلامات را رفع کرده و شرایط جذب سرمایه گذاری در استان و حمایت از سرمایه گذاران آسان تر شود.

غراوی درباره مشکلات و کمبودهای کالاهای اساسی در استان گفت: در تامین کالاهای اساسی مانند مرغ، تخم مرغ و روغن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید مازاد مردم به دلیل کمبود کالاهای اساسی در گلستان

خرید مازاد مردم به دلیل کمبود کالاهای اساسی در گلستان