مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 19:152021-02-05سياسي

21 مصوبه ره آورد سفر استاندار خراسان رضوی به فیروزه


21 مصوبه در حوزه های مختلف برای توسعه، عمران و آبادانی فیروزه به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزه، محمد صادق معتمدیان در جلسه جمع بندی سفرش به  فیروزه که با حضور نمایندگان مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استان و روسای ادارات در سالن تربیت آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد اظهار کرد: باوجود این که فیروزه تاره تاسیس است اما شاخص ها نشان می دهد که در تامین زیر ساخت های شهرستان وضعیت خوبی دارد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: موضوعی که در فیروزه نیاز به توجه دارد، بحث اشتغال و معیشت مردم است که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده فیروزه از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، دامداری و گردشگری به عنوان اضلاع اصلی توسعه برخوردار است.

وی با بیان این که با استفاده از مطالعات در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حوزه اقتصاد شاهد جهش های خوبی در این شهرستان خواهیم بود بیان کرد: از جهاد کشاورزی انتظار می رود که در ایجاد شهرک های گلخانه ای ورود پیدا کند زیرا با توجه به کمبود منابع آبی در استان باید کشت گلخانه ای را در  فیروزه هم ایجاد کنیم.

معتمدیان تاکید کرد: از محاسن اجرای این طرح این است که دولت بخش تامین زیر ساخت ها را انجام می دهد و با حمایت مالی و پرداخت تسهیلات به کشاورز واگذار می شود این طرح علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 مصوبه ره آورد سفر استاندار خراسان رضوی به فیروزه

21 مصوبه ره آورد سفر استاندار خراسان رضوی به فیروزه