مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 19:202021-02-05اقتصادي

نخستین باغ کتاب استان در منظریه ساخته می شود


نخستین باغ کتاب استان اصفهان و بزرگترین کتابخانه استان در شهر منظریه در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- سیدعلی مرتضوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به آغاز پروژه آرامستان مرکزی شهر منظریه در دهه فجر اظهار داشت: زمینی به مساحت 4 هکتار در حریم شهر منظریه جانمایی شده و زمین آن توسط شهرداری از اداره منابع طبیعی شهرستان تملک شده است.

شهردار منظریه با بیان اینکه عملیات زیرسازی و جدول گذاری آن در دهه فجر آغاز و از ابتدای سال آینده این مکان قابل استفاده خواهد بود، افزود: اعتبار اولیه این پروژه بالغ بر 5 میلیارد تومان است که در دو فاز، اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد 170 توافق با مالکان املاک واقع در بلوار اصلی شهر منظریه و آزاد سازی 36 هزار مترمربع عرصه و اعیان انجام شده است، گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون توانسته ایم 170 توافق با مالکان املاک واقع در بلوار اصلی شهر حاصل کنیم و از این تعداد حدود 36 هزار مترمربع عرصه و اعیان تصرف، تخریب و آزادسازی کنیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه این حجم تعداد توافق در تاریخ شهر منظریه بی سابقه بوده که با کمک اعضای شورای اسلامی شهر و مساعدت مردم حاصل شد، بیان کرد: ارزش املاک آزاد شده به قیمت روز بالغ بر 70 میلیارد تومان است؛ پروژه ساخت بلوار اصلی شهر پس از دو دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین باغ کتاب استان در منظریه ساخته می شود

نخستین باغ کتاب استان در منظریه ساخته می شود