مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 23:002021-02-05اقتصادي

شیب نرخ جمعیت استان به سمت سالمندی است


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت:با توجه به شیب نرخ جمعیت به سمت سالمندی باید برنامه ریزی مناسبی پیگیری و مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از استانداری اردبیل، فریبا محمدلو در جریان دیدار از سرای سالمندان بانوی آفتاب اردبیل اظهار کرد: شیب نرخ جمعیت به سمت سالمندی است که باید برنامه ریزی مناسبی در این خصوص داشته باشیم.

وی افزود: هم افزایی بین بخشی برای خدمات رسانی بیشتر به سالمندان و استفاده این قشر از خدمات عمومی می تواند در بهبود زندگی سالمندان نقش مهمی ایفا نماید.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه گسترش مراکز روزانه سالمندان می تواند به رفاه حال این قشر کمک کند، بیان کرد: تعامل و هم افزایی بین بخشی دستگاه های اجرایی، تسهیل و دسترسی عمومی سالمندان به امکانات را آسان تر می کند.

محمدلو تصریح کرد:مقوله توجه به شرایط سالمندان و تقویت روحیه نشاط و امید افزایی در بین خانواده ها باید مورد تاکید قرار گیرد.

ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این دیدار بیان داشت: مراکز روزانه سالمندان از سال 1395 فعالیت خود را رسماً در استان اردبیل آغاز کرده و از امکانات مختلفی همچون؛ فیزیوتراپی، کاردرمانی، پزشک و پرستار، روانشناسی و مشاوره، موسیقی درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب نرخ جمعیت استان به سمت سالمندی است

شیب نرخ جمعیت استان به سمت سالمندی است