مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-06اقتصادي

ممنوعیت تردد دریایی گردشگران بدون تست کرونا در هرمزگان/کاهش 57 درصدی سفرهای دریایی


بندر شهید حقانی بندرعباس بزرگ ترین پایانه مسافری دریایی ایران محسوب می شود و ظرفیت جابجایی همزمان افزون بر چهار هزار نفر را برای سفرهای دریایی دارد.

- ایسنا/هرمزگان بندر شهید حقانی بندرعباس بزرگ ترین پایانه مسافری دریایی ایران محسوب می شود و ظرفیت جابجایی همزمان افزون بر چهار هزار نفر را برای سفرهای دریایی دارد.

فاصله بندر شهید حقانی تا بندر شهید ذاکری قشم 12٫3 مایل دریایی برابر با 23 کیلومتر، تا بندر هرمز 9٫6 مایل برابر با 18 کیلومتر و تا جزیره لارک 18 مایل دریایی برابر با 13 کیلومتر است.

مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به اعمال محدودیت های انجام شده در سفر به جزایر هرمزگان نیز جواب تست منفی کرونا برای سفر گردشگران به جزایر هرمزگان الزامی شده است، افزود: این موضوع از سوی ستاد مدیریت کرونا استان هرمزگان ابلاغ شده و گردگشران برای استفاده از خدمات بندری و سفر به جزایر از بندرشهید حقانی الزام به نشان دادن جواب تست منفی کرونای خود هستند.

محمد احمدی زاده با بیان اینکه در بندرعباس شش نقطه و یک مرکز در بندرشهید حقانی برای انجام تست PCR و RAPID از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان جانمایی شده است، خاطرنشان کرد: تست های انجام شده تا 72 ساعت اعتبار دارد و ضرورت دارد گردشگران برای انجام سفر جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد دریایی گردشگران بدون تست کرونا در هرمزگان/کاهش 57 درصدی سفرهای دریایی

ممنوعیت تردد دریایی گردشگران بدون تست کرونا در هرمزگان/کاهش 57 درصدی سفرهای دریایی