مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 04:452021-02-06فرهنگي

ترور شهید هسته ای موضوع «روز آرمیتا» شد/ فاصله گرفتن از کلیشه ها


نویسنده نمایش «روز آرمیتا» عنوان کرد این اثر نمایشی که با مضمون ترور شهید داریوش رضایی نژاد به صحنه می رود، ویژگی های این شهید هسته ای را به دور از فضایی کلیشه ای به تصویر می کشد.

- نویسنده نمایش روز آرمیتا عنوان کرد این اثر نمایشی که با مضمون ترور شهید داریوش رضایی نژاد به صحنه می رود، ویژگی های این شهید هسته ای را به دور از فضایی کلیشه ای به تصویر می کشد.

فاطمه رادمنش نویسنده نمایش روز آرمیتا که در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر به صحنه می رود درباره مضمون این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: نمایش روز آرمیتا با موضوع ترور شهدای انرژی هسته ای به سفارش جشنواره تئاتر فجر تولید شده است.

من و همسرم علی محمد رادمنش به عنوان کارگردان اثر علاقه مند بودیم در این زمینه نمایشی را تولید کنیم اما فرصتش برایمان پیش نمی آمد تا اینکه بالاخره در این دوره از جشنواره این امکان نصیبمان شد.

وی ادامه داد: این نمایش همانطور که از نامش پیداست درباره آرمیتا دختر شهید رضایی نژاد است اما در اصل به موضوع ترور پدر او یعنی داریوش رضایی نژاد می پردازد.

در کنار این موضوع نمایش به فواید انرژی هسته ای و تأثیرش در پزشکی هسته ای و نقشی که در کمک به بیماران دارد، نیز اشاره دارد البته بخش دراماتیک و تاثیرگذار نمایش به چگونگی ترور شهید رضایی نژاد و تاثیری که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید هسته ای موضوع «روز آرمیتا» شد/ فاصله گرفتن از کلیشه ها

ترور شهید هسته ای موضوع «روز آرمیتا» شد/ فاصله گرفتن از کلیشه ها