مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:052021-02-06سياسي

برگی از خاطرات انقلاب...


دوران پیش از انقلاب تا به ثمر رسیدن نهال مقاومت و ایستادگی مردمان ساده دل آن زمان را، نسل جوان امروز تجربه نکرده است، اما وقتی خود را در آن حال و هوا تصور کنیم، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری دوران پیش از انقلاب تا به ثمر رسیدن نهال مقاومت و ایستادگی مردمان ساده دل آن زمان را، نسل جوان امروز تجربه نکرده است، اما وقتی خود را در آن حال و هوا تصور کنیم، می بینیم که آن شور و حرارت برای متحد شدن و سردادن فریاد عدالت خواهی چه شیرین است، قطعا هیچ نیرویی نمی تواند بالاتر از اتحاد و یکدلی باشد.

خاطرات انقلاب را مدام باید مرور کرد، هر روزی که مردم برای رسیدن به هدفشان تلاش کردند، روزهایی که نسل امروز شاید درک درستی از آن ها نداشته باشند، انقلاب بزرگی که مردم آن را رقم زدند و ماندگار شد.

پای صحبت یکی از جانبازان 40 درصد دوران دفاع مقدس که ساکن شهرستان بروجن، نشستیم تا کمی از حال و هوای دوران انقلاب در این شهرستان را برایمان بازگو کند.

غلامعباس طاهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بنده در آن زمان در مقطع راهنمایی تحصیل می کردم البته شهر بروجن آن چنان بزرگ نبود و نوجوانان راهنمایی بیشتر برگزاری تجمعات را در خاطر خود دارند و قطعا شور و حرارت در شهرهای بزرگ تر بسیار بیشتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگی از خاطرات انقلاب...

برگی از خاطرات انقلاب...