مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:102021-02-06سياسي

بازنگری طرح هادی نیاز ضروی بسطام بخش کجور


طرح هادی روستا تا 1402 به اتمام می رسد اما در حال حاضر دارای مشکلات زیادی بوده و بازنگری در آن از خواسته های اصلی اهالی روستای بسطام است.

- ایسنا/مازندران عضو شورای بسطام بخش کجور گفت:طرح هادی روستا تا 1402 به اتمام می رسد اما در حال حاضر دارای مشکلات زیادی بوده و بازنگری در آن از خواسته های اصلی اهالی روستای بسطام است.

ابوذر درویش بسطامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه وضعیت نامناسب جاده روستای بسطام و نیرس یکی از مهم ترین مشکلات این روستا است، اظهار کرد: مدت چند سال است که از روکش آسفالت ورودی این روستا و نیرس که راه عبوری مشترکی دارند و نیز داخل روستا، چند سال می گذرد و در حال حاضر وضعیت نامناسبی دارد.

وی نداشتن برق در منطقه اَجو را برای کشاورزی و دامداری را از دیگر مشکلات عنوان کرد و گفت: در خارج از روستا در منطقه اَجو که چند هکتار زمین مناسب مربوط به اهالی وجود دارد بسیاری از دامداران و کشاورزان تمایل به ایجاد دامداری و کشاورزی دارند تا هم اشتغالزایی شده و هم اینکه جلوی تغییر کاربری و فروش زمین گرفته شود اما متاسفانه اداره برق همکاری نمی کند، این منطقه برق ندارد و وقتی مراجعه می کنیم می گویند نیاز به تاییدیه محیط زیست است که این اداره نیز مخالفت شدیدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح هادی نیاز ضروی بسطام بخش کجور

بازنگری طرح هادی نیاز ضروی بسطام بخش کجور