مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-06سياسي

جشنواره رضوی شور حسینی را به شعور رضوی پیوند داده است


معاون سیاسی و امنیتی استاندارزنجان گفت: جشنواره رضوی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و فراخوان این جشنواره فضای ادبی و هنری شور حسینی را به شعور رضوی پیوند داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره رضوی به زبان ترکی، از برگزار کنندگان این جشنواره در استان تقدیر کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه های در استان فرصت خوبی برای تقویت باورهای دینی و اعتقادی است.

وی اظهار کرد: این همایش فرصت جدیدی در فضای علمی، ادبی، هنری و دینی استان زنجان است که در ایران با گویش خاص ترکی برگزار می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه این جشنواره از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است، گفت: مردم استان زنجان ارادت خاصی به ساحت مقدس اهل بیت دارند و فراخوان این جشنواره فضای ادبی و هنری شور حسینی را به شعور رضوی پیوند داده است.

مرادی نافچی تاکید کرد: مردم این استان در ایام شهادت امام حسین و اهل بیتش شور و شعور حسینی را به معنای واقعی خلق می کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان و نویسندگان شرکت کننده در این جشنواره با ظرافت ادبی و ذوق هنری زمینه ای را فراهم کردند تا فرهنگ رضوی و سیره و منش رضوی با محوریت هنری به خوبی معرفی شد، تصریح کرد: تجربه نشان داده که زبان هنر زبان بسیار اثر گذار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رضوی شور حسینی را به شعور رضوی پیوند داده است

جشنواره رضوی شور حسینی را به شعور رضوی پیوند داده است