مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-06فرهنگي

144 اثر به جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی ارسال شد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: 144 اثر از استان های مختلف کشور به سومین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی آذری زنجان ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدربیع احمدخانی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره رضوی گفت: 144 اثر از استان های مختلف کشور به سومین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی آذری زنجان ارسال شده بود.

وی اظهار کرد: این آثار از سوی 68 نویسنده ارسال شده و آثار ارسالی از استان های زنجان، اردبیل، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، تهران، مرکزی و همدان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: این جشنواره در سه بخش داستان بلند و رمان، داستان کوتاه و داستانک (داستان بسیار کوتاه) در دو بخش اصلی و ویژه برگزار شد.

احمدخانی تاکید کرد: از موضوعات بخش اصلی جشنواره سبک زندگی و سیره امام رضا (ع)، تعالیم و آموزه های رضوی با رویکرد کار، تولید، تلاش و خدمت رسانی، آثار هجرت امام رضا (ع) به ایران است.

وی افزود: بیشترین آثار ارسالی از استان های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، تهران و قم است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با بیان اینکه بیشترین تعداد آثار نیز در بخش داستان کوتاه است، ابراز داشت: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان سومین جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

144 اثر به جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی ارسال شد

144 اثر به جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی ارسال شد