مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-06اقتصادي

کرونا در کمین برای خیز چهارم/ نوروز، زمینه پیک چهارم را فراهم نکند


نزدیک به یک سال می گذرد از روزی که باخبر شدیم ویروس کرونا به کشورمان وارد شده است، روزهای تلخی که همراه با رعب و ترسی عجیب از این ویروس ناشناخته مهمان ناخوانده خانه هامان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رفت آمدها مختل، کسب و کارها تعطیل، در آغوش گرفتن ها حسرت و ماندن در خانه راهی شد برای نجات مان و عبور از این گردنه دشوار.

  در ابتدای شیوع کرونا، افزایش رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن اسباب و وسایل و معابر و خیابان ها منجر شد سطح بالاتری از رعایت بهداشت عمومی در جامعه را شاهد باشیم، موضوعی مهم که شاید تا پیش از این مورد بی توجهی واقع شده بود.

  در کنار تعطیلی کسب وکارها، ضرر و زیان های مالی و اقتصادی و از رونق افتادن بازار همراه با ترس و اضطراب ناشی از امکان ابتلا و حزن از دست دادن عزیزانی که در این مسیر مبتلا شدند، اتفاقات دیگری هم رخ داد که نیمه پُر لیوان را نشان می دهد.

  اتفاقاتی که تجلی هم بستگی و وحدت را به نمایش گذاشت، گروه های جهادی را به میدان کشاند و همیاران بیمار، کادر درمان را از تنهایی درآوردند.

صاحب خانه ها هوای مستاجران را بیشتر داشتند و کمک های ریز و درشت به درب خانه نیازمندان رسید.

  پیشرفت های علمی شتاب بیشتری یافت و ایران در میان نخستین کشورهای جهان از نظر تولید واکسن آن هم در مدت زمانی کوتاه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کمین برای خیز چهارم/ نوروز، زمینه پیک چهارم را فراهم نکند

کرونا در کمین برای خیز چهارم/ نوروز، زمینه پیک چهارم را فراهم نکند