مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-06ورزشي

اولین زمین تنیس خارج از مرکز استان کرمانشاه بزودی افتتاح می شود


رییس هیات تنیس استان کرمانشاه گفت: اولین زمین تنیس خارج از مرکز استان اسفند امسال در شهر صحنه افتتاح می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات تنیس استان کرمانشاه گفت: اولین زمین تنیس خارج از مرکز استان اسفند امسال در شهر صحنه افتتاح می شود.

محمدعلی زرندی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تمرکز هیات تنیس کرمانشاه روی توجه به رده های پایه، اظهار کرد: از زمانی که مسئولیت ریاست هیات استان را برعهده گرفتم، توجه به قهرمان پروری با تمرکز روی رده های پایه از سنین هشت تا 16 سال را در اولویت قرار دادیم، چراکه سالها بود که دیگر خبری از ظهور قهرمانان را در این رشته نداشتیم.

وی تصریح کرد: هرچند می دانستیم پرورش قهرمان کاری زمانبر است، اما تلاشمان را آغاز کردیم و با توجهی که به رده های پایه داشتیم، اکنون بعد از شش سال شاهد نتیجه دادن این تلاش ها هستیم.

رییس هیات تنیس کرمانشاه ظهور پدیده ای جدید در تنیس کرمانشاه با نام نیک یوسفیان را از نتایج این تلاش ها دانست و افزود: این ورزشکار نوجوان پدیده تنیس کرمانشاه و از قهرمانان بزرگ این رشته در آینده تنیس کشور خواهد بود که اکنون نیز در سطح ملی حضور دارد.

وی تاکید کرد: علاوه بر نیک یوسفیان، چند ورزشکار دیگر هم داریم که باوجود سن کم، قابلیت های زیادی دارند و اکنون روی آنها کار می کنیم تا در آینده شاهد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین زمین تنیس خارج از مرکز استان کرمانشاه بزودی افتتاح می شود

اولین زمین تنیس خارج از مرکز استان کرمانشاه بزودی افتتاح می شود