مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-06سياسي

دیدار دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی شبه قاره هند با وزیر دفاع


امیر سرتیپ حاتمی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع عضو اتحادیه شرق اقیانوس هند با دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی شبه قاره هند دیدار و گفت و گو کرد.

- امیر سرتیپ حاتمی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع عضو اتحادیه شرق اقیانوس هند با دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی شبه قاره هند دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دیدار که جمعی از دانشجویان ایرانی مقیم هند نیز حضور داشتند با تجلیل از دانشجویان جوان علاقمند به علم و دانش ایرانی تصریح کرد: جوانان برومند ایرانی ثابت کردند در به دست آوردن علم و دانش و فناوری و کسب قله های پیشرفت از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و همواره پیشرو و پیش گام بوده اند.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حدیث گهربار پیامبر گرامی اسلام (ص) که می فرمایند، اگر علم در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد اظهار داشت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه روح خودباوری ، خود اتکایی و ما می توانیم بر جوانان برومند این سرزمین مستولی شد و امروز خدای را شاکریم که در تمامی زمینه های علم و دانش و پیشرفت بر ظرفیت های داخلی و بومی خود استوار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی شبه قاره هند با وزیر دفاع

دیدار دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی شبه قاره هند با وزیر دفاع