مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-06اقتصادي

7 پروژه گردشگری در کرمانشاه کلنگ زنی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از کلنگ زنی هفت پروژه گردشگری با اعتبار حدود 66 میلیارد تومان در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از کلنگ زنی هفت پروژه گردشگری با اعتبار حدود 66 میلیارد تومان در استان خبر داد.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کلنگ زنی چندپروژه گردشگری در استان طی ایام دهه فجر، اظهارکرد: یکی از مهمترین این پروژه ها مجتمع گردشگری بیستون است که با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه در مساحت 83 هزار متر مریع در مسیر اصلی کریدور بیستون به تاق بستان قرار دارد که پیش از این یک واحد متروکه بود که مالک این واحد قصد دارد تا آن را به یک مجموعه گردشگری تبدیل کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: این مجتمع گردشگری مشتمل بر بخش هایی همچون فضای تفریحی، غرفه و فروشگاه صنایع دستی، سوغات سرا، فضاهای اقامتی و.

خواهد بود.

وی در ادامه از کلنگ زنی سه پروژه در حاشیه سدهای استان در این ایام هم خبرداد و گفت: متاسفانه طی سالهای اخیر علیرغم ظرفیت های خوبی که در حاشیه سدهای استان برای ایجاد طرح های گردشگری داریم، اما از آنها بهره چندانی نبرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه گردشگری در کرمانشاه کلنگ زنی می شود

7 پروژه گردشگری در کرمانشاه کلنگ زنی می شود