مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-06ورزشي

مهدی زاده: احمدزاده همیشه در محتشم خواهد بود/ عسگری مربی بادانش و کارنامه داری است


مدیر عامل و مالک باشگاه محتشم تبریز گفت: برخلاف میلم و به دلیل اصرار آقای احمدزاده، با استعفای ایشان موافقت شد.

- یعقوب مهدی زاده در گفت و گو با خبرگزاری فا رس در تبریز گفت: بعد از شکست تیم محتشم برابر شهرداری همدان، آقای احمدزاده از هدایت تیم استعفا داده بودند و بازی مقابل ویستا توربین دستیاران وی تیم را ارنج کردند.

وی افزود: از بدو تاسیس باشگاه محتشم تبریز آقای احمدزاده به عنوان مشاور و مدیر فنی در کنار تیم بوده و سال گذشته در روزهای سخت هدایت تیم محتشم را برعهده گرفت و موفق شد تیم را با اقتدار به لیگ دسته 2 کشور برساند و برخلاف میلم و به دلیل اصرار آقای احمدزاده با استعفای ایشان موافقت شد، اما این به معنای جدایی وی از باشگاه محتشم نبوده و احمدزاده همچنان به عنوان مدیر فنی تیم در باشگاه محتشم حضور خواهد داشت.

مدیر باشگاه محتشم تصریح کرد: آقای عسگری که از مربیان کارنامه دار، بادانش و موفق کشور هستند هدایت تیم محتشم را برعهده گرفته و امیدواریم با هدایت وی شاهد بازگشت تیم محتشم به نتایج خوب باشیم.

مهدی زاده گفت: در 3 دوره گذشته ای که در مسابقات حضور داشتیم تیم محتشم همواره جز مدعیان صعود بوده و هیچ وقت شرایط امروزی را تجربه نکرده بودیم، اما با تلاش و پشتکار مربیان و بازیکنان تیم محتشم از این شرایط سخت با موفقیت گذر خواهیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی زاده: احمدزاده همیشه در محتشم خواهد بود/ عسگری مربی بادانش و کارنامه داری است

مهدی زاده: احمدزاده همیشه در محتشم خواهد بود/ عسگری مربی بادانش و کارنامه داری است