مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-06اقتصادي

حسین زهی: افزایش قیمت بلیت قطار قابل قبول نیست/ دوگانگی مدیریتی پایان یابد


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مگر از مردم عادی حمایتی صورت گرفته و یا کمکی به صنوف خسارت دیده در بحث کرونا شده که اکنون قیمت بلیت هواپیما و قطار برای جبران خسارت افزایش یابد؟ - یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مگر از مردم عادی حمایتی صورت گرفته و یا کمکی به صنوف خسارت دیده در بحث کرونا شده که اکنون قیمت بلیت هواپیما و قطار برای جبران خسارت افزایش یابد؟ اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد از افزایش قیمت ها در حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی، بیان کرد: متاسفانه این روزها شاهد هستیم که قیمت بلیت هواپیما و قطار به بهانه شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است در حالی که این افزایش قیمت ها پشتوانه قانونی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که صنوف مختلف برای رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور هستند دو هفته تعطیل باشند، آن ها نیز از شیوع این بیماری متضرر می شوند.

مگر از مردم عادی حمایتی صورت گرفته و یا کمکی به صنوف خسارت دیده در بحث کرونا شده که اکنون قیمت بلیت هواپیما و قطار برای جبران خسارت افزایش می یابد؟ این عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: علی رغم اینکه خود دولتمردان و مسئولان امر اعلام می کنند که قیمت بلیت هواپیما افزایش چندانی نداشته، ولی متاسفانه قیمت بلیت ها افزایش چشمگیری داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زهی: افزایش قیمت بلیت قطار قابل قبول نیست/ دوگانگی مدیریتی پایان یابد

حسین زهی: افزایش قیمت بلیت قطار قابل قبول نیست/ دوگانگی مدیریتی پایان یابد