مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-06سياسي

پیشنهاد هادی خامنه ای به شورای نگهبان در مورد نظارت استصوابی


هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام می گوید: شاید الان وقت آن باشد که مدافعان نظارت استصوابی بدون نگاه های جناحی و سلیقه ای بررسی کنند این نوع نظارت که در زمان امام جاری نبود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خبرآنلاین، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام، می گوید: اگر انتخابات آزاد باشد و همه سلایق سیاسی حضور داشته باشند و از امکان و شرایط مساوی و قانونی برخوردار باشند، حضور چهره ای با سابقه نظامی، شاخص یا غیرشاخص به گونه ای که ناقض قانون اساسی هم نباشد، بلامانع است.

هدف کلان و دراز مدت انقلاب اسلامی، تقویت زندگی و زیست مؤمنانه یا به تعبیر درست تر اداره جامعه مبتنی بر تعالیم اسلام است.

، آزادی یعنی برخورداری از حق انتخاب در همه عرصه ها ، جامعه ای که آزادی و استقلال نداشته باشد دچار دو بلای بزرگ می شود، یکی استبداد و دیگری فساد ، از استقلال باید به گونه ای بهره ببریم که مبتنی بر عقلانیت باشد تا منجر به انزوا و حصر خود خواسته ما در جهان نشود.

و .

این ها بخشی از اظهارات سیدهادی خامنه ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام است که در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین مطرح می کند.

او که تاکید دارد باید منافع ملی اساس دوستی و دشمنی با دیگر کشورها باشد، معتقد است دشمنی امریکا با ما تمام نشده حتی کاهش هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد هادی خامنه ای به شورای نگهبان در مورد نظارت استصوابی

پیشنهاد هادی خامنه ای به شورای نگهبان در مورد نظارت استصوابی