مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-06سياسي

هاشمی طبا: با این نامزد های متوسط بعید است اصلاح طلبان اجماع کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی هاشمی درباره اینکه اصلاح طلبان می توانند در انتخابات ریاست جمهوری به اجماع برسند یا نه، به فردا گفت: - نامزد اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: اصلاح طلبان ولو با تشکیل نهاد اجماع ساز، به نامزد واحد نمی رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی هاشمی درباره اینکه اصلاح طلبان می توانند در انتخابات ریاست جمهوری به اجماع برسند یا نه، به فردا گفت: به نظر من اصلاح طلبان ولو با تشکیل نهاد اجماع ساز نمی توانند بر نامزدی واحد اجماع کنند.

جدای از اختلاف نظر ها دلیلش این است که شخصیت های ممتازی که قابلیت ریاست جمهوری داشته باشند چندان دیده نمی شود .

او ادامه داد: حالا وقتی می خواهند درباره متوسط ها سخن بگویند، کار سخت می شود و فرقی نمی کند که این بشود یا آن، زیرا متوسط ها برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند، اما اگر در میان اصلاح طلبان شخصیت ممتازی وجود داشت که می توانست آراء عمومی را جذب خود کند، بحث فرق می کرد و اجماع راحت به دست می آمد که فعلا چنین شرایطی وجود ندارد .

هاشمی طبا درباره اینکه چقدر احتمال دارد که اصلاح طلبان باز هم از یک نامزد غیراصلاح طلب مانند علی لاریجانی حمایت کنند، گفت: به هر حال این احتمال هنوز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی طبا: با این نامزد های متوسط بعید است اصلاح طلبان اجماع کنند

هاشمی طبا: با این نامزد های متوسط بعید است اصلاح طلبان اجماع کنند