مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-06ورزشي

آذریان: همدلی رمز موفقیت ورزش همگانی در خراسان رضوی است


رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: توسعه فعالیت های ورزشی در نقاط مختلف استان و توجه به مناطق محروم کم برخوردار به صورت اولویت دنبال می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: توسعه فعالیت های ورزشی در نقاط مختلف استان و توجه به مناطق محروم کم برخوردار به صورت اولویت دنبال می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی، رضا آذریان در خصوص آخرین وضعیت این هیات در خراسان رضوی اظهار کرد: توسعه متوازن اقدامات و امکانات و همچنین توجه به محدودیت ها و محرومیت های مختلف به صورت ویژه دنبال شده و با تمام ظرفیتی که داشتیم برای توسعه ورزش در استان و افزایش سلامت و شادابی تلاش کرده ایم.

وی افزود: به برکت وجود امام رضا (ع) مجموعه ورزش همگانی استان در کنار اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های همگانی و سایر نهادهای خصوصی و دولتی مسئول در این حوزه به مجموعه ای همدل و با انگیزه تبدیل شده اند که در کنار هم به موفقیت های کم نظیری هم در سطح استان و کشور رسیده اند.

آذریان خاطرنشان کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا درحالی که بخش های مختلف جامعه از جمله مشاغل و فعالیت های عمومی با تعطیلی و محدودیت مواجه شدند، هیات ورزش های همگانی با همراهی کمیته ها و شهرستان های زیر مجموعه فعالیت خود را چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذریان: همدلی رمز موفقیت ورزش همگانی در خراسان رضوی است

آذریان: همدلی رمز موفقیت ورزش همگانی در خراسان رضوی است