مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-06سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان همزمان با دهه فجر


همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ بر530 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان،  محمد مختاری با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در شهر رفسنجان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک  فجرعنوان کرد: شهرداری رفسنجان علاوه بر وظایف ذاتی خود در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی با هدف توسعه شهر، در حوزه های مختلف نیز فعالیت دارد.

شهردار رفسنجان ادامه داد: در این راستا یکی از پروژه های شاخص شهرداری رفسنجان در دهه فجر امسال، افتتاح طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی به متراژ 4 هزارمترمربع با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی همچنین به تکمیل پارک های محله ای آفتاب و قیام اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با متراژ بیش از 5 هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال نیز آماده بهره برداری است.

مختاری تصریح کرد: از دیگر پروژه های شهرداری رفسنجان در ایام مبارک دهه فجر؛ اجرای عملیات پیاده روسازی خیابان های ستارخان، کارگر شمالی، ابوذر، بسیج و.

به متراژ 35 هزار متر مربع و همچنین در راستای نهضت آسفالت، می توان آسفالت خیابان های شهید نوری، جانبازان، بزرگراه قدس، بلوارهای هجرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان همزمان با دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رفسنجان همزمان با دهه فجر