مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-06اجتماعي

حریق 32 هکتاری اراضی جنگلی و شهری در گیلان


مدیرکل مدیریت بحران گیلان از وقوع 27 نقطه حریق سطحی در گیلان خبر داد و گفت: 32 هکتار از اراضی جنگلی و شهری گیلان روز گذشته در پی وزش باد گرم درگیر آتش شدند.

- امیر مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین جزییات از حریق های حادث شده در گیلان طی روز گذشته تاکنون، اظهار کرد: بالغ بر 22 هزار مترمربع از اراضی جنگلی و 10 هکتار از اراضی شهری در گیلان به صورت سطحی در پی وزش باید شدید گرم درگیر آتش شده است.

وی با بیان اینکه 9 شهرستان گیلان در 27 نقطه طی روز گذشته درگیر آتش بودند، افزود: آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رودبار، سیاهکل، شفت، فومن و لاهیجان به ترتیب بیشترین درگیری را با آتش داشتند.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه در حال حاضر در هیچ نقطه ای از گیلان حریق وجود ندارد، گفت: حریق های روز گذشته همگی سطحی بودن و با حضور آتش نشانی، یگان حفاظت از جنگل، بسیج، هلال احمر و نیروهای مردمی اطفا شدند.

مرادی با اشاره به آتش سوزی ها در رشت، خاطرنشان کرد: نهالستان لاکان با 9 هکتار، منطقه چپرپرد زمان با چهار هکتار و منطقه سیاه اسطلخ با یک هزار متر درگیر آتش و همگی مهار شدند.

وی با اشاره به آتش سوزی های صورت گرفته در فومن، گفت: منطقه مولسکام با 2000 مترمربع و منطقه حسین کوه شولم با یک هزار مترمربع طعمه حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق 32 هکتاری اراضی جنگلی و شهری در گیلان

حریق 32 هکتاری اراضی جنگلی و شهری در گیلان