مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-06پزشكي

پشت در اتاق جنین های یخ زده + فیلم


انگار دنیا بر سرش خراب شده بود وقتی فکر می کرد پس از 9 بار لقاح خارج رحمی، 17 بار فولیکول گیری، چندین بار جراحی و امتحان روش های مختلف درمان درطول 12 سال، - به بن بست رسیده و دیگر بچه دار نمی شود.

اما درست در لحظه ای که از همه دنیا قطع امید کرده بود خدا به کمکش آمد و به دکتر افلاطونیان معرفی شد؛ 2 سال بعد او با روش باروری کمک شده صاحب فرزند شد؛ هنوز که هنوز است باورش نمی شود و حس می کند روی ابرهاست؛ هنوز روز تولد پسرش و وقایع آن روز را با هیجان زیاد و خوشحالی وصف ناشدنی آن لحظه یادآوری می کند.

30 سالگی نخستین فرزند به دنیا آمده به کمک روش لقاح خارج رحمی در ایران نه تنها مریم بلکه مادر وجیهه، نخستین فرزند به دنیا آمده به کمک روش لقاح خارج رحمی (IVF) در ایران نیز کمک پروفسور افلاطونیان و نخستین گروه تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی یزد را هیچ گاه فراموش نمی کنند؛ حالا وجیهه در همین روزها 30 سالگی اش را جشن گرفته و صاحب دو فرزند دو قلوست.

پروفسور، هیچگاه سخن دکتر الحسنی، پزشک محققی که او را در طرح تحقیقی بررسی میزان موفقیت لقاح خارج رحمی (IVF) در بیماران نابارور یاری کرده بود، فراموش نمی کند که گفت، روزی می رسد پاشنه در مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد را از جا بکنند و جای سوزن انداختن هم نخواهد بود؛ همان هم شد اما نه به آسانی و راهی که پزشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت در اتاق جنین های یخ زده + فیلم

پشت در اتاق جنین های یخ زده + فیلم