مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-06سياسي

نصب المان در میادین شهرهای زنجان


معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: المان هایی در راستای یادبود شهدا، غواصان دریادل و رزمندگان زنجانی برای نصب در میادین شهرهای زنجان، - ایسنا/زنجان معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: المان هایی در راستای یادبود شهدا، غواصان دریادل و رزمندگان زنجانی برای نصب در میادین شهرهای زنجان، نیک پی و ارمغانخانه ساخته می شود.

سیدشمس الدین موسوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تولید آثار و محتوای کنگره 3535 شهید استان زنجان انجام می شود، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر پنج کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اسکن نگاتیوهای دوران دفاع مقدس با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس برای چاپ کتاب عکس شهدا و رزمندگان استان زنجان خبر داد و گفت: سه کمیته کنگره شهدای استان زنجان فعالیت های خود را در مرحله عملیاتی آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه المان هایی برای یادبود شهدا، غواصان دریادل و رزمندگان زنجانی برای نصب در میادین در شهرهای زنجان، نیک پی و ارمغانخانه ساخته می شود، اظهار کرد: این اقدام توسط کمیته یادمان ها و گنجینه ها انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان در میادین شهرهای زنجان

نصب المان در میادین شهرهای زنجان