مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-06ورزشي

برد نماینده کرمانشاه در مسابقات فوتبال جوانان/ «پدیده غرب» به صدر گروه صعود کرد


در چهارچوب رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور، تیم پدیده غرب توانست به صدر گروه خود صعود کند.

- عبدالرضا عظیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در چهارچوب رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور، تیم پدیده غرب موفق شد در ورزشگاه امیرکبیر کاشان با نتیجه 2 بر صفر تیم استقلال این شهر را شکست داده و به صدر گروه خود صعود کند.

وی ادامه داد: تیم پدیده غرب با این برد با کسب هشت امتیاز از چهار بازی در صدر گروه خود قرار گرفت و در هفته آتی میزبان تیم وحدت بروجرد خواهد بود.

سرمربی تیم پدیده غرب ادامه داد: در بازی در مقابل نماینده کاشان، تیم استقلال کاشان ابتدا در دقیقه 53 از تیم پدیده پیش افتاد اما مهدی خسرومنش در دقیقه 60 و متین نروی در دقیقه 75 دوبار برای پدیده گلزنی کردند تا این بازی با نتیجه دو به صفر به سود نماینده کرمانشاه به پایان برسد.

وی در تشریح شرایط فنی بازی، اضافه کرد: بازیکنان تیم پدیده از لحاظ فنی و توان بدنی در حال رشد هستند و هر هفته نسبت به هفته قبل شرایط بهتری را کسب می کنند و هم اکنون نیز از چهار باز دو تساوی و دو برد کسب کرده اند.

عظیمی ادامه داد: در این بازی از لحاظ فنی در خطوط کنای و خط هافبک تیم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم در چند موقعیت فرصت های تک به تکی را با دروازه بان تیم حریف برای تیم خود خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد نماینده کرمانشاه در مسابقات فوتبال جوانان/ «پدیده غرب» به صدر گروه صعود کرد

برد نماینده کرمانشاه در مسابقات فوتبال جوانان/ «پدیده غرب» به صدر گروه صعود کرد