مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-06سياسي

4400 متر مربع از اراضی ملی دماوند از ید متصرفان خارج شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند گفت: 4400 مترمربع از اراضی ملی دماوند واقع در پلاک های چشمه ها، عباس آباد و سربندان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید جویباری صبح شنبه در جمع خبرنگاران از رفع تصرف 4 هزار و 400 متر مربع از اراضی ملی دماوند خبر داد و اظهار داشت: با هدف حفظ عرصه های ملی و انفال، این اراضی ملی واقع در پلاک های چشمه ها، عباس آباد و سربندان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شده است.

جویباری افزود: این اراضی در اجرای 3 فقره تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری نیروی انتظامی بازپس گیری و تمامی دیوار کشی ها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

وی از بازگشایی راه به اراضی ملی در منطقه آردینه شهرستان دماوند نیز خبرداد و در این باره اظهار داشت: عده ای افراد سودجو با نصب درب در ابتدای راه منتهی به اراضی منابع طبیعی موجب ممنوعیت ورود به این اراضی شده بودند که با اخذ دستور قضایی نسبت به برداشته شدن این درب و رفع این ممنوعیت اقدام شد.

ییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق شماره تلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4400 متر مربع از اراضی ملی دماوند از ید متصرفان خارج شد

4400 متر مربع از اراضی ملی دماوند از ید متصرفان خارج شد