مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-06دانش

آموزش عالی با چالش کیفیت مواجه است


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: آموزش عالی با چالش کمیت مواجه نیست و با چالش کیفیت مواجه است، این درحالی است که وقتی به سمت کیفیت می رویم کار دشوارتر می شود.

- ایسنا/اصفهان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: آموزش عالی با چالش کمیت مواجه نیست و با چالش کیفیت مواجه است، این درحالی است که وقتی به سمت کیفیت می رویم کار دشوارتر می شود.

یوسف شاقول امروز (شنبه- 18 بهمن ماه) در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه اصفهان که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در این دانشگاه تلاش شد دانشجویان نو ورود احساس غربت نکنند و تور مجازی برگزار شد تا دانشجویان با دانشگاه آشنا شوند.

آموزش مجازی نه تنها در آموزش، بلکه در امور پیرامونی نیز قابلیت های بسیاری دارد و در همه گیری کرونا تلاش کردیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی دو مرکز در راستای ارتقا کیفیت آموزشی در دانشگاه اصفهان که از سوی دانشکده علوم تربیتی تنظیم شده است، گفت: آموزش عالی امروز با چالش کمیت مواجه نیست و با چالش کیفیت مواجه است، این درحالی است که وقتی به سمت کیفیت می رویم کار دشوارتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی با چالش کیفیت مواجه است

آموزش عالی با چالش کیفیت مواجه است