مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-06سياسي

ایران بالاترین ضریب اهدای خون در منطقه را دارد


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در کشور ایران برای اهدای خون ضریب بین 25 تا 27 دارد که در خاورمیانه بالا است و پس از ایران در ترکیه رقمی حدود 22 است و در برخی کشورهای عربی خون اهدا نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از خوانسار، سید مسعود خاتمی صبح امروز در آیین کلنگ زنی زمین طرح توسعه مرکز  انتقال خون شهرستان خوانسار اظهار داشت: وجود خیرین در شهرستان خوانسار نعمت بزرگی است که با ثروت و اندوخته خود در کمک به دولت اجرا و توسعه پروژه ها را شاهد هستیم که نمونه بارز آن اهدای زمین از سوی ورثه مرحوم رضایی در توسعه و گسترش سازمان انتقال خون شهرستان است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت فرهنگسرای خانواده در شهر خوانسار از سوی یکی دیگر از خیرین بود که امروز استفاده های متعددی از جمله برگزاری جلسات مهم شهرستان است، پبشرفت و آبادانی شهرها قطعا با کمک خیران بومی و بدون در نظرگرفتن سلایق انجام خواهد شد.

خاتمی با بیان اینکه یکی از چهار مرکز انتقال خون استان اصفهان در خوانسار است، گفت: یکی از موارد مهم پزشکی فرآورده های خونی است و اهدای خون تمیز موجب نجات جان بیماران و سلامت بدن اهدا کنندگان خون است، با پیشرفت سازمان انتقال خون استفاده های متعددی از جمله تکثیر سلول و گرفتن پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بالاترین ضریب اهدای خون در منطقه را دارد

ایران بالاترین ضریب اهدای خون در منطقه را دارد