مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-06اجتماعي

یزد در زمینه مناسب سازی ادارات دارای رتبه سوم کشور است


معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد با بیان این که یزد در زمینه مناسب سازی ادارات دارای رتبه سوم کشور است، اعلام کرد: تاکنون 60 درصد ادارات استان برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

- ایسنا/یزد معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد با بیان این که یزد در زمینه مناسب سازی ادارات دارای رتبه سوم کشور است، اعلام کرد: تاکنون 60 درصد ادارات استان برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

مسعود نشان در چهارمین جلسه مناسب سازی محیط و اماکن شهری شهرستان ارکان با اشاره به پیشینه قابل تحسین این شهر در مناسب سازی شهری ویژه معلولان گفت: در سال 97 شهرستان اردکان به عنوان اولین شهر پایلوت شهر بدون مانع در کشور از سوی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور انتخاب شد.

وی مناسب سازی محیط شهری را نیاز جمعیتی بالغ بر 25 درصد شهروندان برشمرد و بر لزوم توجه به این نیاز در طرح های شهرسازی تاکید کرد.

وی اجرای طرح های مناسب سازی را دفاع از حقوق معلولان خواند و اظهار کرد: شرایط محیط زندگی باید به گونه ای باشد که یک فرد دارای معلولیت به تنهایی بتواند به صورت مستقل و شرافتمندانه و با عزت زندگی و در امور جامعه مشارکت کند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان ادامه داد: استان یزد در زمینه مناسب سازی ادارات، دارای رتبه سوم کشور است و 60 درصد ادارات استان یزد برای تردد معلولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد در زمینه مناسب سازی ادارات دارای رتبه سوم کشور است

یزد در زمینه مناسب سازی ادارات دارای رتبه سوم کشور است