مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-06سياسي

دموکرات ها راه را برای تصویب بسته حمایتی 1.9 تریلیون دلاری بایدن هموار کردند


همزمان با اینکه قانون گذاران آمریکایی طرح کلی لایحه بودجه را تصویب کردند که به آنها اجازه خواهد داد تا طی چند هفته آتی بدون حمایت جمهوری خواهان برنامه رییس جمهور این کشور را پیش ببرند، - همزمان با اینکه قانون گذاران آمریکایی طرح کلی لایحه بودجه را تصویب کردند که به آنها اجازه خواهد داد تا طی چند هفته آتی بدون حمایت جمهوری خواهان برنامه رییس جمهور این کشور را پیش ببرند، جو بایدن و متحدان دموکراتش در کنگره به سرعت بسته حمایتی 1.

9 تریلیون دلاری خود برای مقابله با تبعات کرونا را پیش بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از آنکه سنا لایحه بودجه را تایید کرد، مجلس نمایندگان آمریکا نیز با 219 رای موافق و 209 رای مخالف آن را تصویب کرد.

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا پیش بینی کرده که بسته نهایی حمایتی تا پیش از 15 مارس به تصویب کنگره خواهد رسید؛ زمانی که مزایای ویژه بیکاری که در دوران پاندمی کرونا اضافه شدند، منقضی می شود.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و دموکرات های ارشد در جریان نشستی در کاخ سفید گفتند، آنها می خواهند هر چه سریع تر این بسته حمایتی کلان را عملی کنند تا پاندمی کرونا را که جان بیش از 450 هزار آمریکایی را گرفته و میلیون ها تن دیگر را بیکار کرده است، شکست دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات ها راه را برای تصویب بسته حمایتی 1.9 تریلیون دلاری بایدن هموار کردند

دموکرات ها راه را برای تصویب بسته حمایتی 1.9 تریلیون دلاری بایدن هموار کردند